GEL!


Iiiiiiiih!!! För ett tag sedan avslutade vi manikyr-delen och började äntligen med GEL! Som jag har längtat! Det var åter som julafton när vi fick öppna våra påsar med nya produkter :D Detta är dock inte allt. Fick en UV-lampa också! Och sen har jag köpt nya Lackgelsfärger, en tre-stegs fil, en till pumpflaska, plus två stycken "mallar" som jag har swatchat alla färgerna på. DET HÄR ÄR SÅ KUL!!!

Just nu har vi uppehåll då vi ska sitta hemma och göra på kunder. Men eftersom jag bor fett ute på landet blir det inte mycket till kunder för mig. Oh well, man taget det man haver.
DeNails, Life | DeNails, Gelnaglar, Gelnaglar Uppsala, Naglar, Nails Uppsala, REQ | |
#1 - - FrökenTV, bloggen om tv och film:

nice

Svar: Jajemen!
Denise Wessman

#2 - - anneli:

hade vi bott på samma ort har du mer än gärna fått fixa mina naglar :D

Svar: Ååh det hade jag gärna gjort! :)
Denise Wessman

Upp