kaos

Men hallåååå varför är jag så kass på att blogga för? Vet att det inte är lika superhippt och inne med bloggar som det var 2009, men det är ju tokroligt ändå!

I skrivande stund sitter jag i ett ekande vardagsrum, äter nutellamackor och kollar på "How to get away with murder". BRA SERIE YES! Har inte haft en lugn stund idag ska ni veta. På söndag flyttar vi, så jag har packat och donat hela dagen, kört grejer & möbler till containern, inhandlat ännu fler kartonger, kastat en jäva masa skräp på återvinningscentralen, packat ytterligare några lådor, tvättat och städat. Det blir väl samma visa imorgon skulle jag tro. Plus att vi måste lämna in en matta på kemtvätt. Hur ska en hinna träna när man knappt hinner sova?

Är ni intresserade av att se hela flyttprocessen är min första flyttvlogg nu upplagd:



Life, Videos | |
Upp