Home is where your heart is

 
Jaha, här sitter jag. I mitt flickrum med trassligt hår. Flyttade alltså hem igår. Sa adjö till den fina lägenheten på Österängsgatan och grät en skvätt. Känns väldigt surt att flytta. Speciellt när det inte är självvalt :(

MEEEN jag ska inte klaga hela tiden. Jag är nöjd med att jag nästan packat upp allt redan! Vet ju inte hur länge jag kommer bo här, så allt ligger typ i kartonger fast uppackat om ni förstår, haha, nej det gör ni nog inte...

Men vad har hänt sedan sist då? (Det vet jag knappt själv.) I fredags tog jag med mig familjen till SVT-huset på publikinspelning. Och herregud jag har då aldrig skrattat så mycket på en inspelning som jag gjorde då! Fasen var kul det var! Så pass kul att jag ska dit på onsdag igen. Vill ni veta mer om vad det var för tv-program kan ni klicka här och även se llite bilder! :)

Och ja just ja, här kan ni se andra delen i min lilla flyttserie:
 
Life, Videos | |
Upp